reklama

Prvá časť maturít úspešne za nami

Pre tých ktorí náhodou nevedia, tak sa konala nová externá maturita.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Myslím ze bola celkom úspešná, až na pár uniknutých slohových tém, ale za to náš na maďarsko orientovaný minister školstva nemôže. Robí sa okolo toho iba zbytočné haló, lebo tieto témy, ako som počul, unikali už pred mnohými rokmi a unikať budú aj za pravdepodobnej vlády pána Fica.

Ja som bol tento krát vojakom v poli, takže môžem čo-to povedať. Väčšina študentov na "novú" maturitu nadáva, aj keď nie celkom opodstatnene. Totiž podľa mňa má oproti tej starej jednu výhodu. A to že sa rozdelila na dve časti: externú a internú. Tým pádom sa rozedlililo aj požadované množstvo vedomostí. Samozrejme tá interná časť bude ěste o veľa ťažšia.

Nuž milí študenti, nezostáva mi nič iné, len vám popriať veľa štastia pri ďaľsej ceste životom. Ako moj starí otec vraví: "Maturia v škole je tou najlahšou maturitou v živote."


Martin Dekan

Martin Dekan

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obyčajný študent ktorý sa snaží svojou kvapkou prispieť do oceánu blogerov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu